שירות חדש נולד: כלים חכמים לניהול הקלטות
אנו משיקים שני כלים שימושיים לניהול חכם של הקלטת השיחות בעסק שלכם. כלים אלו יעזרו לכם לנהל בצורה נוחה וחכמה את הקלטת השיחות שלכם במרכזייה, וכן יאפשרו לכם להשתיק חלקים בשיחה בכדי לשמור על חסיון לקוחותיכם.
השתקת הקלטה
אם יש לכם מוקד טלפוני, אתם וודאי מכירים את הצורך שלא להקליט קטעים מסוימים בשיחה – למשל: פרטי אשראי של הלקוח, מידע רפואי או כל מידע רגיש שלא תרצו שישמר במערכות החברה.
באמצעות המרכזייה בענן של אומניטלקום ניתן למסך קטעים מסוימים בשיחה. המיסוך הוא בעצם השתקה של קטע נבחר בהקלטה והעלמת חלק נקודתי בשיחה. במיקומו יישמע "רעש לבן" שקט. השירות מיועד ללקוחות עם הקלטת שיחות פעילה בחשבונם.
הפעלת השתקת ההקלטה
- בעת שיחה פעילה, יש להקיש 6* ולהמתין להודעה קולית "Recording Paused" המאשרת את התחלת ההשתקה. כל מה שיאמר כעת, יהיה מושתק עד לביטול ההשתקה. אם השיחה הסתיימה ללא ביטול ההשתקה, ההשתקה תימשך עד לסיום השיחה.
- כדי לסיים את ההשתקה ולחזור להקלטה רגילה, יש להקיש שוב 6* ולהמתין לאישור קולי שההקלטה חודשה: "Recording Started". מרגע זה, ההקלטה תמשיך כרגיל.
- בעת האזנה לשיחה, החלק המושתק-יושתק ולא ניתן יהיה לשחזרו!
הקלטת מקטעי שיחה
אפשרות נוספת וחדשה שאנו משיקים עבור לקוחות המרכזייה בענן של אומניטלקום הינה חלוקה למקטעים בשיחה. כלומר, במהלך השיחה ניתן ליצור מספר מקטעים לצורך התמצאות נוחה יותר בהאזנה חוזרת להקלטת השיחה. חשוב לציין כי, המקטעים ישמרו בנוסף להקלטה הראשית המלאה של כלל השיחה. אופציה זו מאפשרת למעשה יצירת מספר קבצי הקלטה לשיחה: מקטע אחד של השיחה המלאה, והמקטעים שיצרנו, ללא הגבלה של כמות מקטעים.
איך מקליטים מקטעי שיחה?
בעת שיחה פעילה הקישור על 7* והמתינו להודעה קולית "Recording Started" המבשרת על יצירת מקטע הקלטה חדש.
במקביל למקטעי ההקלטה, ההקלטה המלאה והמקורית נשמרת כולה כיחידה אחת, ביומן השיחות ובלוח הבקרה שלכם (הדשבורד). אליה יתווספו בנפרד מקטעי ההקלטה שנבחרו.
יתרונות בולטים
- שליפה מהירה– היתרון המשמעותי במקטעי הקלטה הוא המהירות בה תוכלו לשלוף ולייצא נתונים או חלקים ספציפיים מתוך ההקלטה השלמה והמלאה.
- חלוקה נוחה – תוכלו לחלק את השיחה לחלקים על פי תסריט שיחה לדוגמה: פתיח, בירור צרכים, הצגת המוצר, טיפול בהתנגדויות וסגירה.
- תזכורת– תוכלו להאזין למקטעי ההקלטה ולהיזכר בנושא המדובר בהקלטה הכוללת.
אם אין לכם עדיין הקלטת שיחות פעילה, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות והתמיכה שלנו בטלפון לצורך הפעלת השירות במרכזייה שלכם. השירות כרוך בתשלום חודשי בעבור אחסון ההקלטות. לפרטים נוספים התקשרו 03-722-2224