הצורך בגמישות, היברידיות וצעידה לקראת לקדמה טכנולוגית מייתר את השימוש במערכות הטלפוניה המסורתיות ומוביל עסקים רבים לכיוון של מערכות תקשורת מבוססות ענן ובפרט מרכזיה בענן. מדובר במערכת וירטואלית, יעילה מאוד המאפשרת לעסק ליהנות משירותי אחסון ותקשורת מתקדמים, לצד חיסכון במשאבים ובהוצאות כספיות לטווח הארוך.
אם אינכם מתמצים בנושא וזקוקים לפתרון טלפוניה מתקדם עבור העסק, המאמר הבא נועד עבורכם.
מהי טלפוניה בענן?
תקשורת טלפונית המבוססת על רשת האינטרנט ולא על קווי טלפון מסורתיים. כל מכשיר נייד, טלפון IP , אפליקציה או תוכנה למחשב יכולים להוות שלוחה במרכזיה ולאפשר הוצאה או קבלה של שיחות כל עוד ישנה גישה לאינטרנט.
מהי תקשורת ענן?
טכנולוגיה הכוללת שירותי אחסון ותקשורת המבוססים על שרת שלא נמצא בית העסק, אלא בנקודה מרוחקת בארץ או בעולם ומתאפשרת גישה נוחה לדאטה הארגוני מכל מקום ובכל עת. היתרונות רבים, מאחר והענן איננו מוגבל במקום אחסון ואינו תופס מקום פיזי במשרד, ניתן להגדיל את השלוחות באופן מידי וליהנות ממגוון תכונות.
מהן הסיבות המרכזיות לשדרוג למערכת טלפוניה בענן?
מעבר לקידמה– עסקים כיום, אולי יותר מתמיד, נדרשים להתאים עצמם לטכנולוגיות מתקדמות הכוללות גם רשתות תקשורת מגוונות. מערכת טלפוניה וירטואלית המבוססת על ענן היא חלק מפתרונות תקשורת לעסקים המאפשרים להתאים את העסק לדרישות השוק, המתממשקים למערכות הקיימות בארגון ומסייעים לצמיחה משמעותית של העסק.
חיסכון בעלויות– ההעברה של מערכת הטלפוניה הקיימת למערכת המבוססת על רשת האינטרנט מובילה במקרים רבים לחיסכון ניכר במשאבים לטווח הארוך. עלות ההקמה עשויה להיות נמוכה ופשוטה יחסית למקבילתה האנלוגית הדורשת תשתית פיזית וחומרה. מחיר זול וחיסכון במשאבים באופן כללי, הוא משמעותי מאוד עבור כל עסק, וודאי עבור עסקים גדולים הנדרשים לשינוי במערכת הטלפוניה לעיתים קרובות. כל שכן, מתאפשרת הוספת שלוחות באופן מיידי.
אין מגבלה פיזית– בשונה מטלפוניה רגילה קווית המחוברת לקיר, ניתן לאפשר למכשירים שונים להיות מחוברים למרכזייה בקלות רבה מאוד, דבר המאפשר גמישות ארגונית. העסק יכול לעבוד ולהעניק שירות מכל מקום ובכל עת. וניתן לקבל ולהוציא שיחות מהנייד, מהמחשב, מהאפליקציה מטלפון IP ועוד.
התאמה אישית לצרכי העסק– למרכזיה בענן תצורות תקשורת ותכונות מגוונות הניתנות להתאמה לצרכי העסק החל מהקלטת השיחות ושמריתן ועד ניהול תור ממתינים.
שדרוג, הוספת קווים ועוד– ניתן לשדרג את המערכת, למשל על ידי חיבור עוד מכשירים ושלוחות בקליק, אחסון סוגים שונים של מידע, הוספת או הסרת גישה לאחסון, שמירת ההקלטות של השיחות ושליפתן וכד', כל זאת באופן מהיר ופשוט יחסית. הדבר חיוני ביותר לעסקים הנמצאים בגדילה מתמדת, או עבור עסקים המעוניינים לקשר את מערכת הטלפוניה בעסק למערכות טכנולוגיות מקבילות אחרות.
חיסכון בכוח אדם– חשוב לציין, שכמו בכל מקרה של בחירת מערכת אלקטרונית ווירטואלית לעסק, גם במקרה הזה יש לבחון במערכת איכותית ובשירות איכותי לא פחות מצד החברה שמעניקה את השירות. אולם, עצם הבחירה בטכנולוגיה מתקדמת מאפשרת לעסק לחסוך בכוח אדם לטווח הקרוב והרחוק כאחד, שכן בשונה מהפעלת טלפוניה רגילה לעסק, טלפוניה המבוססת על ענן לא מחייבת שימוש בכוח אדם רב באופן רצוף.
חברת אומניטלקום מפתחת ומובילה פתרונות תקשורת פרוצי דרך וחדשניים בענן המותאמים לעסקים בכל גודל מקטן ועד חברות ממשלתיות וארגונים מוסדיים.
פנו לנציגי המכירות שלנו וקבלו פרטים על מרכזיה בענן לעסק שלכם.