התייעלות עסקית לקראת 2022 באמצעות המרכזיה בענן.
חודש דצמבר בענף העסקי מיועד על פי רוב לסיכומים.
חברות וארגונים רבים, משקיעים את זמנם בבניית תקציב שנתי חדש ויצירת תכניות אסטרטגיות לשנה הקרבה. זאת לצד ניסיון לנתח את ביצועי אנשי המכירות, אנשי השירות וטיב השירות שסופק ללקוחות עד כה, לצד ניסיון להגדלת מכירות לשנה הנוכחית והגדלת הרווחיות.
אין ספק שהמודל העסקי לעבודה היברידית שנכנס לחיינו עם הקורונה והצורך להיות מעודכנים בכל עת בנתוני החברה הביא לקדמה את המרכזיות בענן ומערכות ה- Call center למוקדים טלפונים. רשת האינטרנט הפכה להיות רשת הטלפוניה והמחשוב בענן לעסק, והעסק הפך לפעיל מכל מקום בארץ ובעולם. עסקים שזיהו זאת והפכו את המצב להזדמנות ועברו למרכזיה בענן ונהנים מלוח בקרה מתקדם.
לוח הבקרה – "הדשבורד" של חברת אומניטלקום מנגיש פתרון כחלק ממערכת בענן לתקשורת אחודה, המסייע למנהל המוקד בכל רגע נתון ובזמן אמת. הדשבורד מספק כלים למעקב אחר עבודת הנציגים, כמות השיחות משך השיחות, כמות הממתינים או השיחות שלא נענו כל אלו ועוד באופן ידידותי, צבעוני וגרפי. לוח הבקרה מאפשר ניהול הידע וניתוח הנתונים לרבות ניטור, ביצוע שינויים דינמיים, הפקת דוחות וטיפול מלא מרחוק מתוך מטרה לשאוף לשיפור מתמיד בעסק.
ממשק הדשבורד מהווה פלטפורמה לניטור ומעקב אחר פעילות הנציגים והמוקד הטלפוני וניתן להשתמש במערכת ככלי להעלאת תפוקות עסקיות. להלן מספר יתרונות בולטים:
יתרונות הקול סנטר של אומניטלקום
- ידודותי למשתמש
- נתונים סטטיסטיים של תפעול המוקד וכל השיחות שעוברות בו
- חיסכון בכוח אדם – לפי שעות פיק או שעות שפל
- ניהול ובקרה של מנהל המוקד להעלאת תפוקות עסקיות במוקד
- אפשרות האזנה פנימית לשיחות ואפשרות לחישה לנציג בלי שהצד ה- 2 ישמע
- השתלטות על שיחה מרחוק
- ניהול סטטוסים לעבודת הנציגים