בכל המגזרים, עסקים חברות וארגונים מתמודדים עם טרנספורמציה מהירה בזכות תמורות וחידושים הנכנסים לחיינו. המהפכה הרביעית- מהפכה אשר מכניסה לחיינו את העוצמות הדיגטליות, המחשוב ואוטומציות בתהליכים חדרה לכל השווקים ולכל תחומי החיים. אנו נראה יותר למידת מכונה ובינה מלאכותית המובילות להסקנת מסקנות אפילו ברפואה.
עולמנו משתנה במהירות והדבר מציב אתגרים גלובליים עצומים שאפשר להתמודד איתם, כמו שינויי אקלים, מחסור במזון ושינויים בכוח פוליטי וכלכלי. לאור זאת, ארגונים ועסקים כאחד חייבים ללמוד להסתגל בהתאם למגמות השינוי ולטרדנים הבולטים. המשיכו איתנו בקריאת המאמר אודות הטרנדים הבולטים לעסקים השנה.
עזרו לעסק לצמוח ולהתייעל עם המגמות הבולטות בשוק פתרונות התקשורת
כעת נפנה לסקור את ארבעת הטרנדים המשפיעים ביותר לשנת 2022. אשר מיועדים לשנות, לשפר ולייעל את הפעילות במגזרים עסקיים שונים.
אוטומציה
שמירה על תקשורת סדירה ופתוחה עם הלקוחות שלכם יכולה להיות משימה מכריעה. מעולם לא היה חשוב יותר לתקשר עם הלקוחות שלכם באופן פרסונלי, על סמך העדפותיהם האישיות ובהתאם לטרנדים העכשוויים.
שלבו מערכת הפצת מסרים רב ערוצים- דיוור, סמס וואצאפ דרכה תוכלו למנף את הישגי החברה, לדווח על חדשות ולקיים אינטראקציה עם כלל לקוחותיכם באופן אישי. תהליכים יהיו אוטומטיים מסונכרנים עם מערכות הארגון, ומותאמים לפי קריטריונים ייכנסו לכל תחומים
חברת אומניטלקום, הינה בעלת השפעה מכרעת שכן על ידי המרכזיה בענן, מערכת IVR, אפשרות שליחת וואצאפים ארגוניים, שליחת הודעות קוליות ועוד מאפשרת שימוש בהליכי אוטומציה להנגשת מסרים, לפניה לאלפי לקוחות בו זמנית ובאופן פרסונלי לכל אחד ואחת מהם ובכך להפוך את הליכי האוטומציה הדרושים לארגון לקלים ונגישים.
גמישות
אחד הטרנדים העסקיים המקבלים בולטות, הינו תוצאה של הלקחים שנלמדו לאחר משבר הקורונה. פתאום עלה הצורך של עסקים להראות ולפעול בגמישות הן כלפי הלקוחות והן כלפי העובדים וזאת על מנת לייצר רציפות עסקית. עסק שלא הסתגל מהר לשינוי ולא זיהה בו הזדמנות עסקי עלול היה להיסגר. היכולת של עסקים לעבור במהירות לפורמט של עבודה באופן היברידי, כאשר חלק מהעבודה נעשית מביתם של העובדים וחלק מן המשרד הייתה הכרחית. זאת בנוסף להתאמות ספציפיות שכל עסק צריך לעשות, מרמת ההנהלה ועד אחרון העובדים, על מנת להצליח לשרוד ואף לייצר צמיחה עסקית. לדוגמא- עסק הבוחר לעבוד עם מרכזיה בענן, מאפשר זאת על ידי היכולת לעבוד בכל מקום ובכל עת, שכן כל שנדרש הוא אינטרנט יציב, כאשר ניתן לעבוד- להוציא ולקבל שיחות באמצעות אפליקציה, טלפון IP, נייד, טאבלט, או Softphone.
בינה מלאכותית ובוטים אנושיים
כחלק מתהליך האוטומציה עולה השימוש בבוטים, אך בוטים קיימים כבר בשנים האחרונות השינוי יהיה תביעת חותם אישיותי לכל בוט. למעט חברות שיבחרו להציגו שהשיחה מתנהלת עם בוט, הטכנולוגיה תאפשר למענה באמצעות בוט להיות כמעט אנושי כך שקו הגבול מטשטש. בינה מלאכותית (AI) תמשיך לסייע לנציגי השירות הממוחשב, שהם בעצם תוכנות, בוטים לספק שירות שיחוש כאנושי וייתן מענה מהיר וברמה גבוהה. ללא ספק התפיסה שבוט מאיים על איכות השירות אינה רווחת בעולמנו יותר, וכל גורם המעניק שירות בתעשייה ובמגזר העסקים מבין היטב את הפוטנציאל של שימוש בבוטים, על מנת להניע לקוחות לרכישה של שירות או מוצר וכן לייעל הליכי שירות עצמי.
שירות עצמי
השירות העצמי תופס תאוצה שכן לרובנו אין פנאי להמתין לנציג טלפוני במידה ויש לנו אפשרות לבצע בעצמנו את הנדרש. חברת אומניטלקום בסקר שביצעה, הבינה כי למעלה מ- 60 אחוז מכלל לקוחותיה מעדיפים לנסות לפתור סוגיות הקשורות במרכזיה שלהם בעסק או בארגון בעצמם, ורק לאחר מכן להגיע לנציג שירות אנושי. לאור כך, הנגישה החברה טפסים לשירות עצמי, אזור באתר לעזרה ראשונה ומענה לשאלות נפוצות.
מרכזיה בענן ואינטגרציות מתקדמות
מרכזיה בענן
הצורך הגובר בפתרונות מבוססי מחשוב ענן, הוביל לפיתוח הטכנולוגיה של מרכזיה בענן. העבודה שאין צורך בחדר שרתים פיזי ויש מאות שרתים ברחבי העולם, המתעדכנים על בסיס קבוע מאובטחים ושומרים את הדאטה הארגוני מאפשרת יציבות וגמישות לארגון. העסק יכול להתרחב באופן מיידי ולהגדיל את כמות השלוחות בו ללא כל צורך בציוד קצה חומרה או אנשי IT. הגמישות לעבוד מכל מקום ובכל עת שהצורך בה עלה לאור מגיפה הקורונה הביא את כניסת הטכנולוגיה והשימוש במרכזיה בענן כמעט לכל תחום החל ציבורי פרטי או עסקי החל ממרפאה ועד לחנויות ולממכר מזון. כך למשל חברת אומניטלקום בשיא מגיפת הקורונה העמידה מערכת IVR לצד מערכת לתזכור ווידוא תורים לחיסוני הקורונה עבור קופת חולים מכבי שירותי בריאות והצליחה יחד עם מכבי לעמוד בעומסים ובביקושים שהיו עם הגעת החיסון הראשון לישראל.
אינטגרציה של מרכזיה בענן בעסק שלכם
אם תבחרו לשלב את הטכנולוגיה של ניהול נתונים ומרכזיה בענן, גם העסק שלכם יוכל ליהנות מ-
- סנכרון כל המידע ושמירתו במקום אחד. כיום ישנה חשיבות רבה לניהול הדאטה הארגוני בארגון.
- ניהול כוח אדם גלובלי שיכול לעבוד מרחוק או מהמשרד עצמו בקלות בזכות שירותי התקשורת בענן והטכנולוגיה המתקדמת של אומניטלקום.
- שיפור חווית הלקוח, חיסכון בזמן והפחת עלויות על ידי מעבר ממערכת מרכזיה מקומית אנלוגית – קווית למרכזיה בענן.
- התייעלות העובדים והתפעול השוטף בארגון הן בעסקים בהם ישנו מוקד הטלפוני והן בעסקים רגילים ללא מוקד טלפוני. למשל על ידי סנכרון מערכות הארגון הקיימות SRM/ERP למרכזיה בענן וליהנות מהקפצת כרטיס לקוח לפני השיחה משמירת כל היסטורית ההתקשרות עם הלקוח ועוד.
לסיכום
כל שנה אנו רואים טרנדים חדשים בתחום התקשורת העסקית וזאת מאחר והתחום דינמי ומשתנה בקצבים מהירים. אנו בהחלט רואים כי הלקוחות מצפים ליותר, חכמים יותר ודורשים יותר. לאור זאת על עסקים לסגל לעצמם יכולות אשר יאפשרו להם להביא את רמת השירות המקצועית אותה דורשים לקוחותיהם. שירות המשלב אוטומציות, רב ערוציות, אינטגרציות לכלל מערכות הארגון, בינה מלאכותית, שימוש נבון במאגרי מידע חווית לקוח ועוד.