שאלות ותשובות

בעמוד זה ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות נפוצות העולות ממוקד התמיכה שלנו. באמצעות ההנחיות תוכלו לבצע פעולות ולפתור תקלות פשוטות בעצמכם.

ניתן להפנות שיחות בקלות וללא עלות נוספות!

אלה הן הפעולות הנדרשות, בסדר כרונולוגי:

  • חייגו 72*
  • לחצו OK
  • הקלידו את מספר היעד
  • לחצו #
  • המערכת תחזור בקול על המספר שהוזן
  • הפניית השיחות הופעלה
  • חייגו 73*
  • לחצו OK
  • המערכת תאשר שהפניית השיחות בוטלה

לצפייה בסרטון הדרכה ותפעול של הדשבורד, לחצו כאן.

אם השיחה לא נענתה בשלוחתה, ניתן למשוך אותה אליכם ללא צרוך לקום מהכיסא.

  • חייגו **
  • הזינו את מספר השלוחה ממנה אתם מושכים את השיחה
  • לחצו OK

אם השיחה עדיין לא נענתה ולא ידוע איפה מצלצל באופן ספציפי ניתן למשוך את השיחה.

  • חייגו 8*

אם ברשותך טלפון משרדי, ניתן לשנות את עוצמת הצלצול באמצעות לחצני עוצמת השמע, כאשר לא מתבצעת שיחה.

  • על מנת להשתיק את הטלפון, לחץ על לחצן הנמכת השמע (-) עד לסוף הסקאלה.
  • להחזרת הצלצול יש להגביר את השמע (+) בהתאם לעוצמה הרצויה.

מצב DND (Do Not Disturb) משתיק את הטלפון על מנת שלא ישיח את דעתכם או יפריע לכם בעת פגישה חשובה.

למעשה, בעת הפעלה של מצב זה, השלוחה נחסמת לקבלת שיחות ובמידה ויתקשרו אליכם, המתקשר ישמע צליל תפוס או יועבר לתא הקולי – במידה וישנו כזה בשלוחה.

  • לחצו על כפתור DND במכשיר הטלפון המשרדי לצורך הפעלה/כיבוי הפונקציה.
  • כשהפונקציה פעילה, יופי חיווי DND על גבי מסך המכשיר.

אם ברשותכם מכשיר טלפון משרדי של חברת Yealink אלה הן הפעולות הנדרשות:

  • חייגו לאחד ממשתפי הועידה כרגיל
  • בזמן שהשיחה פעילה, על צג המכשיר מופיע ״ועידה״ או “Conference” (יתכן שיופיע טקסט מקוצר) – לחצו על כפתור זה
  • הקלידו את המספר הנוסף
  • לחצו OK

חשוב לציין כי שירות אחסון הקלטות כרוך בתשלום נוסף.

על מנת להפעיל הקלטת שיחה:

  • התחלו שיחה כרגיל
  • כשהשיחה פעילה חייגו 2*

מרגע זה הקלטת השיחה פעילה והיא תופסק עם סיום השיחה.

  • חייגו 1*
  • הזינו את מספר השלוחה אליה אתם מעוניינים להעביר את השיחה
  • לסיום לחצו #

 

ניתן גם להעביר את השיחה ישירות לתור או רינגרופ: לשם כך עליכם להקיש את המספר של התור או הרינגרופ במקום מספר השלוחה.

הערה: אם אין ברשותכם את מספר התור או הרינגרופ, יש לבקש מנציגי התמיכה את מספרי התורי ו/או הרינגרופס שלכם.

כן – ניתן להאזין בלבד, להצטרף לשיחה, לדבר/ ללחוש לנציג השירות או המכירות שלכם וכל זאת מבלי שהלקוח ישמע. כמו כן, ביכולתכם לדבר עם הלקוח בלי שהנציג ישמע.

 

האזנה לשיחה מתבצעת באופן הבא:

  • הקישו 33* במכשיר שבו נמצאת השלוחה הסלולרית.
  • מיד לאחר מכן, הזינו את מספר השלוחה אליה תרצו להתפרץ.
  • כעת תתבקשו להכניס קוד בן 4 הספרות, (לקבלת קוד פנו לשירות הלקוחות).

ברגע ההתפרצות לשיחה, ברירת המחדל היא השתקה של הפורץ לשיחה, כלומר הפורצים לשיחה יוכלו רק לשמוע ולא יוכלו לדבר.

 

להלן אפשרויות נוספות הקיימות בעת התפרצות לשיחה:

  1. להאזנה בלבד לחצו #1
  2. אם ברצונכם שרק הנציג שלכם ישמע אותכם ולא הצד השני בשיחה, לחצו על #2.
  3. אם ברצונכם להתפרץ לשיחה וששני הצדדים בשיחה ישמעו אותכם (כלומר גם הנציג שלכם וגם מי שהנציג מדבר מולו), לחצו על #3.
  4. לביטול המשך האזנה, נתקו את השיחה.

ניתן להעביר את השלוחה המשרדית, על ידי רישום השלוחה בטלפון הנייד או המחשב, על גבי אפליקציות חינמיות שונות. להלן רשימה של כמה מהן:

* האפליקציות הינן צד שלישי, ולאומניטלקום אין כל קשר אליהן, לתוכן שלהן או לחברות המפעילות אותן. השימוש באפליקציות אלה נתון לבחירתו של הלקוח ובאחריותו הבלעדית.

שתפו

יש לך שאלה?

אם יש לך שאלה כלשהי לגבי מידע שלא מופיע בעמוד,

ניתן להשאיר פניה באמצעות הטופס המצורף.