מערכת ניהול אוטומטית
לתזכור תורים
מערכת חכמה המצמצמת את אחוזי אי-ההגעה לתורים (No Shows) ומונעת מצבים של חדרי טיפולים שנותרים ריקים, וציוד ואנשי צוות הממתינים למטופל הבא. מערכת תזכור תורים פותחה באופן יעודי לצרכים של ארגונים רפואיים, בתי חולים, קופות חולים, וחברות פרטיות מתחום המדיקל והקוסמטיקה.
כמה שווה לך חדר
טיפולים ריק?
כל ארגון רפואי שמתבסס על קביעת תורים עלול להינזק מתופעת אי-ההגעה לתורים. תופעה זו המתרחשת באופן יומיומי גורמת הפסדים כלכליים של הטיפולים שלא בוצעו, וגוררת אחריה גם בזבוז של משאבים יקרים כמו חדרי טיפולים שנותרים ריקים, ציוד שהוזמן עבור הטיפול ואנשי צוות מקצועיים שנותרים ללא מעש. אומניטלקום פיתחה מערכת לתזכור תורים אוטומטית, חכמה, אישית ואמינה, אשר משדרגת את השירות במוסד הרפואי לתועלת הרופאים והמטופלים.
מערכת תזכור התורים של אומניטלקום פותחה תוך ניסיון רב שנים של החברה בתחום המדיקל, ועל בסיס הצרכים המשתנים של ארגוני הרפואה השונים, ואל מול הלקוחות עצמם. המערכת מאפשרת חיסכון משמעותי של אדמיניסטריציה וכוח אדם לביצוע חיוג באופן ידני לתזכור הלקוחות. באמצעות תזכור תורים אוטומטי ניתן לשלב הודעות קוליות יחד עם SMS, בהתאמה נמלאה לצורכי כל ארגון, מחלקה או רופא וכן ניתן להתאים את זמני השליחה לפי מועדים בשנה, ימים, שעות ושפות.
הרבה יותר מחיסכון כלכלי לארגון
ניצול מיטבי של ציוד אנשי צוות
חיסכון בעבודת אדמיניסטרציה
קיצור זמני המתנה לתור
ניהול עבודה רציפה
חיסכון בזמן ובעלויות
שיפור השירות ללקוח
ניצול מיטבי של ציוד אנשי צוות
חיסכון בעבודת אדמיניסטרציה
קיצור זמני המתנה לתור
ניהול עבודה רציפה
חיסכון בזמן ובעלויות
שיפור השירות ללקוח
מערכת לניהול ותזכור תורים מורידה
את אחוזי No-Show בכ-62%
מערכת לתזכור תורים מורידה
את אחוזי No-Show בכ-62%
מערכת התזכור האוטומטית מורידה באופן ניכר את אחוזי ה No-show של המוסד הרפואי, מייעלת את שעות הרופאים ותורמת להימנעות מ over-booking ובכך גם לשיפור ניכר באיכות השירות ללקוח.
מוסדות רפואיים מתמודדים עם תופעת ה No-show. מלבד ההשלכות הטכניות, תופעה זו, גורמת לאי יציבות בלוח העבודה של המרפאה ונושאת עימה נזק כלכלי. על מנת להקדים תרופה למכה, מרפאות רבות נוהגות להשקיע זמן רב ביצירת קשר טלפוני עם כל אחד מהמטופלים בהתקרב מועד התור. לתזכור תורים ידני יש מגוון חסרונות: גזילת זמן ומשאבי אנוש רבים, יצירת עומס על קווי הטלפון במרפאה, טעויות חיוג, שיחות ממתינות, השארת הודעות וכו'. לפיכך שיטת תזכור זו נתגלתה ככלי יעיל התורם לתפעול מסודר ושוטף של המרפאה – מונע טעויות, שכחה, ואי ידיעה. מטופלים רבים אפילו התרגלו לסמוך על ההודעה מהמרפאה כאמצעי התזכורת היחיד, דבר המחייב אמינות מלאה.
המערכת מאפשרת לקבל תגובה מהמטופל בזמן אמת בדבר הגעתו לתור שנקבע לו, להעביר לו מידע רפואי, הוראות הגעה, חניה, להעביר את השיחה לצוות המרפאה ומגוון אפשרויות נוספות. המערכת משלבת שיחות, הודעות טקסט, דואר אלקטרוני ועוד, ומאפשרת לייצר דו"חות מקיפים.
הטכנולוגיה מאחורי מערכת ניהול תורים
המערכת בעלת אינטגרציה מלאה למערכות הארגון CRM / ERP, וכוללת אוטומציה מלאה, חיבור לתשתיות ומערכת דוחות מקיפה. המערכת מתמששקת ישירות לדאטה הקיים בארגון אודות הלקוח ומאפשרת עדכון של ההודעות על פי הצורך, כולל אפשרות להוסיף הנחיות כמו אילו הפניות עליו להביא עימו, כמה זמן עליו להיות בצום, הוראות הגעה לחניון הקרוב ועוד. כל ההוראות ניתנות להתאמה אישית מלאה. ניתן להוסיף הפנייה לשלוחה אחרת כגון הפניית שיחה לנציג לצורך בירור נוסף או לשינוי מועד התור.
מערכת התזכור מבית אומניטלקום מתבססת על תשתיות טלפוניה רחבות ומבוזרות בארץ ובעולם, וכוללת יתירות (redundancy) גבוהה ברמת מתגים, ספקי תקשורת, שרתים ואתרי אירוח. כמו כן, אומניטלקום מספקת מערכות מדידה, ניטור והתראה. המערכת עומדת בתקני אבטחת מידע המחמיריםISO וגם HIPPA הבינלאומיים. בין לקוחותינו ניתן למצוא בתי חולים ממשלתיים ופרטיים, קופות חולים ומרפאות גדולות בארץ ובעולם.
תכונות מרכזיות של המערכת:
- מערכת בעלת גמישות מלאה והתאמה לפי צורך
- תזכורים חוזרים בשילוב SMS, הודעות קולית ומיילים
- אינטגרציה מלאה למערכות הקיימות בארגון (ERP/CRM)
- דוחות מלאים וסטטיסטיקה בזמן אמת
- התאמה לפי שפות שונות, ימים ושעות
- פריסת שרתים רחבה ליציבות מקסימלית
- עמידה בתקן הבינלאומי לאבטחת מידע ISO
- עמידה בתקן HIPPA לאבטחת מידע
לקבלת הצעת מחיר
ופרטים נוספים
מעוניינים לקבל מידע נוסף על השירותים שלנו? מעוניינים בהצעת מחיר או שיחת ייעוץ? נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא. אנא מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.