fbpx

מרכזיית IP בענן – מהי ולמה היא כל כך חיונית לעסק שלכם?

cloud pbx

פתרונות תקשורת שונים הם חלק בלתי נפרד מניהול של כל עסק, קטן או גדול. השימוש בטלפוניה, אינטרנט, מחשבים וכלים נוספים כדי לשפר ולייעל את שירות הלקוחות בעסק, את התפעול של העסק, להפיק דוחות, לבצע מעקב ולקשר בין כל המחלקות והעובדים לידי גוף אורגני אחד הפועל לטובת קידום העסק. כל אלה נעשים באמצעות מרכזיית תקשורת כאשר זו הייתה בעבר נחתלם של עסקים וארגונים בלבד וכיום באמצעות האינטרנט וטכנולוגיית הענן גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים ליהנות משירותים גדולים בתקציבים קטנים.

מהי מרכזיית IP בענן וכיצד זה עובד?

מרכזיית IP בענן הינה מרכזיה וירטואלית היושבת בענן ומתוחזקת מרחוק בשרתי חברת התקשורת אליה אתם מחוברים. כיום אינכם צריכים להקים מערך תקשורת פיזי אצלכם בעסק, להשקיע כסף רב בהתקנה ובתחזוקה השוטפת, לתחזק מכשירים פיזיים ואפילו לא צריך עובדים מיוחדים שינהלו את השרתים ועבודת התקשורת.

באמצעות מרכזיה בענן תוכלו לחבר את הטלפונים שלכם, של העובדים שלכם וכן מכשירים שונים כמו מחשבים נייחים וניידים ואפילו טאבלטים למערכת. כך תוכלו לנהל את העבודה מכל מקום. למערכת יש תכונות ואפשרויות רבות, יתרונות רבים עליהם נפרט בהמשך הכתבה וכן ניתן לחבר אל המערכת מערכות נוספות באמצעות אינטגרציית API ובכך לשדרג משמעותית את המערך התקשורתי בעסק.

תכונות בולטות במרכזיית IP:

  • ביצוע שיחות בעלויות מוזלות בארץ ובחו"ל. כולל ניתוב שיחות בין הסניפים בארץ ובחו"ל.
  • יצירת מספרי VIP לבית העסק.
  • מספרי כוכבית ומספרי חינם.
  • ניתוב ישיר לשיחות עבור עסקים.
  • ניהול תורים.
  • חיוג מקוצר בתוך הארגון.
  • שירות עקוב אחריי.
  • פקס מייל.
  • שיחות ועידה.
  • קבלת הודעות למייל.
  • הקלטת שיחות.
  • חיבור אינספור סוגים של מכשירים למערכת.
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר כולל גיבויים בענן.

מהן החלופות למרכזייה בענן?

למרכזיה בענן יש 2 חלופות עיקריות: מרכזיות פיזיות ומרכזיות וירטואליות. המרכזייה הפיזית הנה בנייה של שרתים פיזיים אצל הלקוח המחוברים לארון התקשורת בענן ונמצאים פיזית במשרדי העסק ומתוחזקים על ידי העסק עצמו ובאחריותו. מרכזיה וירטואלית הנה מרכזיה מסוג VPS והיא עושה שימוש בתשתיות התקשורת הקיימות של ספק התקשורת שלכם (בישראל יש בעיקר את בזק וסלקום המספקות שירות זה).

האופציה השלישית היא כאמור מרכזיית IP בענן, כלומר כזו המתחברת למערכת התקשורת שלכם באמצעות האינטרנט וללא צורה בהתקנת חומרה פיזית וגם לא בתחזוקה שוטפת מצידכם. היא כוללת גם את כל היתרונות הרבים של מערכת בענן. מרכזיות פיזיות היו הפופולריות ביותר בעבר ואולי גם היחידות שהיו קיימות לפני ההתפתחות של האינטרנט אולם כיום מעט מאוד חברות משתמשות בהן. הסיבה לכך היא פשוטה והיא שמרכזייה בענן יכולה לאפשר לבית העסק להתאים את המערכת, התקשורת, המשאבים, הכלים והעלויות החודשיות בהתאם לצרכי העסק ולא מחייבות אותו באינספור עלויות נוספות סביב הביטוחים, התחזוקה השוטפת, החשמל, הרישיונות הנדרשים, הגנות ואבטחת מידע, שרידות המערכת, חיבור למערכות נוספות ועוד.

היתרונות של מרכזיית IP בענן:

  • חיסכון מהותי לעלויות העסק ותפילת חבילה מותאמת אישית בהתאם לצרכי העסק ולתקציבו.
  • חיבור לאלפי מכשירים ונקודות תקשורת של העסק, כולל טלפון ביתי, סמארטפון, טאבלט, מחשבים נייחים וניידים.
  • ניהול אלפי שיחות במקביל באיכות גבוהה ובעלות נמוכה.
  • אין צורך להתקין חומרה פיזית או לתחזק אותה באופן שוטף.
  • אין צורך לדאוג לגבי נפילת המערכת ו/או גיבויים ושחזורים.
  • ניתן לבצע התאמה מלאה של המערכת לצרכי העסק: אם יש שירות שאתם לא צריכים – אל תשלמו עליו. אם אתם לא צריכים 500 קווים אלא 10 קווים – אל תשלמו על תשתיות, ביטוח, רישיונות ואינספור דברים עבור כמות גדולה של קווים וכלים שאתם לא צריכים.
  • תוכלו להקליט ולהגן על שיחות הטלפון בין עובדי החברה ללקוחות שלכם וכן בתוך הארגון.

אז מה הכי משתלם לעסק שלכם?

אז אם נסכם נוכל לומר בפה מלא כי מרכזיית IP בענן המשמשת כיום כקדמה הטכנולוגית בתחום מרכזיות התקשורת לעסקים תהיה האופציה הטובה ביותר לעסק שלכם. ניתן להתאים את המערכת לצרכי העסק כך שגם עסקים קטנים עם תקציב נמוך באופן יחסי יוכלו ליהנות משירותי טלפוניה, מרכזייה וכלים נוספים שיציגו את העסק באור אחר לגמרי כאשר מדובר בלקוחות שלכם. צרו קשר לפרטים נוספים ונשמח לתת לכם שירות.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך:

לקוחות יקרים,​

לידיעתכם אנו חווים קשיים במתן שירות באמצעות הוואטסאפ והצ'אט בעקבות תקלה ב-Glassix.

אנו עומדים בקשר מול חברת Glassix על מנת לחדש את השירות בהקדם האפשרי.

בינתיים בכל מקרה של תקלה או שינוי בשירות אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 03-722-2224

דילוג לתוכן