מדריכים והורדות
עמוד זה מרכז את כל המדריכים, סרטוני ההדרכה והתכונות להורדה למחשב שלכם.
מסמכים להורדה
קטלוג ציוד טלפוניה
צפו בקטלוג ציוד הטלפוניה והציוד הנלווה, עבור שירות המרכזיה בענן שלכם:
מדריך למשתמש OmniPhone
שלב אחר שלב, מההתקנה ועד לתפעול האפליקציה. הורד את המדריך בקובץ pdf למחשב שלך:
דפי הסבר נוספים
שלוחת Softphone על גבי מחשב/סלולר
ישנה אפשרות להפוך את הטלפון הנייד של העובד או הבעלים לשלוחה מרוחקת במרכזייה של העסק. כך, הלקוחות יכולים ליצור קשר עם עובדי העסק, גם אם העובדים אינם נמצאים במשרד.
הנה כמה אפליקציות חינמיות בעזרתן תוכלו להתחבר למרכזיית אומניטלקום מכל מחשב או טלפון נייד:
- אפליקציית OmniPhone למחשב (מיועדת לשימוש ב-Windows בלבד)
וכן, תוכלו לבחור להשתמש באפליקציות חיצוניות (צד ג'), המאפשרות להתחבר למרכזיה שלנו מכל מחשב או טלפון נייד:
- אפליקציית Zoiper למחשב
- אפליקציית 3CX למחשב
- אפליקציית Zoiper לטלפון נייד – iPhone או אנדרואיד
- אפליקציית GW לטלפון נייד – iPhone או אנדרואיד
* האפליקציות הינן צד שלישי, ולאומניטלקום אין כל קשר אליהן, לתוכן שלהן או לחברות המפעילות אותן. השימוש באפליקציות אלה נתון לבחירתו של הלקוח ובאחריותו הבלעדית. כמו כן, חשוב להבהיר שיתכן ויש אפליקציות נוספות בשוק המאפשרות את אותה הקישוריות ואותן היכולות.
אינטגרציה של אומניטלקום עם Zoho® CRM
לא משנה באיזה תצורה אתם עובדים (טלפון IP, סופטפון, שלוחה סלולרית וכד'), ניתן ליצור חיבור בין נתוני המרכזייה בענן ל-Zoho® CRM. שיתוף פעולה זה מתאפשר באמצעות לחיצת כפתור מתוך ה-Marketplace (חנות האפליקציות) של ZOHO. השותפות התאפשרה לאור פיתוח פנימי באומניטלקום, בשיתוף פעולה צמוד עם צוות המפתחים העולמי של זוהו.
עולם של אפשרויות עם Zoho® CRM
- הקפצת מסך בכניסה או הוצאה של שיחות
- קבלת נתוני שיחה מלאים והקלטת השיחה, ישירות לכרטיס הלקוח ב- Zoho® CRM
- חיוג בלחיצה (Click2Call) –מאפשר קיצור זמן החיוג ומניעת טעויות של נציגים
סרטוני הדרכה
בדיקת חיבור האינטרנט
תפעול לוח הבקרה (הדשבורד)
תפעול אפליקציית OmniPhone
שתפו