בזמן שבניתם אסטרטגיה והגדרתם מטרות לשנת 2025, גם הלקוחות שלכם עסקו בתכנונים. שלא במודע, הם הגדירו את הציפיות שלהם ממוקדי עסקים ועליכם מוטלת המשימה הלא-פשוטה לעמוד בסטנדרטים הללו.
אתם כבר יודעים כמה תחרותי השוק ומודעים לעלייה בדרישות משנה לשנה, אבל הכלים הטכנולוגים החדשים שהתקדמו משמעותית בשנה החולפת יצרו מציאות חדשה שכולנו נדרשים לפעול בה. כדי להבין מה בדיוק זה אומר עבורכם, מיפינו את ארבעת הדרישות המרכזיות שחשוב לקחת בחשבון ואת הטכנולוגיות שיעמדו לרשותכם כדי שתתעלו מעל הציפיות, המתחרים והתחזיות העסקיות.
זמן קריאה: 5 דקות
1. תגובה מיידית וזמינות מקסימלית
הלקוחות שלכם חיים בעולם מחובר תמידית שזמין לפי דרישה וחוויית הלקוח שהם מצפים לה לא יכולה להיות שונה. כשכל פעולה נמצאת במרחק קליק אחד, שעות העבודה החדשות הן מסביב לשעון. לא בטוחים? פשוט דמיינו לעצמכם איך ירגיש לקוח של קופת חולים אם יש לו שאלה דחופה לגבי תרופה שעליו ליטול, אבל כל הנציגים ישנים.
משמעות הדבר היא שכלים כמו צ'אטבוטים חכמים מבוססי בינה מלאכותית ואוטומציות מתקדמות שלא דורשות מעורבות אנושית יהיו זמינים עבור הלקוחות בכל רגע. גם היכולת לנהל עובדים באמצעות אפליקציה חכמה שמתעדת את כל האינטראקציות, עם היכולת להעביר שיחות בקליק לנציג פנוי, מאפשרת למנהלים להישאר מחוברים לצוות המוקד מבלי להיות נוכחים במשרד. בזכות הכלים הללו, שמשולבים כולם ב-tokomni, צוות המוקד מרוויח איזון בין חיים ועבודה, הלקוחות מרוויחים סיוע מיידי והעסק שלכם מרוויח שביעות רצון גבוהה שמתורגמת ללקוחות נאמנים וחוזרים.
2. מסע לקוח חלק ומנוהל היטב
בשנת 2025 ובכלל, הלקוחות שלכם מצפים שתשלטו בסיטואציה בכל רגע ותדעו לפתור עבורם את האתגרים שבדרך. שתזהו את הצרכים שלהם לפני שהם פונים אליכם. אם זה נשמע לכם מופרך, זה רק אומר שהגיע הזמן לשלב פתרונות AI וכלי אוטומציה שיודעים לעשות בדיוק את זה ובהצלחה רבה.
דמיינו לכם שעוד לפני שהלקוח דורש לשוחח עם מנהל, זיהוי הטון הביומטרי של tokomni יבחין שמדובר באינטראקציה מורכבת ויתריע בפני המנהל שיצטרף ביוזמתו לשיחה. ומה אם הדשבורד המותאם יזהה שנוצרו זמני המתנה חריגים וידאג לתעדף לקוחות VIP ולתגבר את המוקד בנציגים פנויים נוספים, כולל נציג וירטואלי שהוא צ'אטבוט חכם? אולי נציג שזקוק להכוונה יאותר בזמן הודות לתובנות AI אוטומטיות ויקבל הדרכה ממוקדת ע"י נציג בכיר? לכל אחד מהמצבים הללו רווח עצום עבור העסק וטכנולוגיה ייעודית שפותרת בעיות עבור מי שכבר עברו ל tokomni.
3. חוויית לקוח כלל-ערוצית, חלקה ורצופה
דמיינו לעצמכם שיחה ארוכה עם נציג במוקד, במהלכה אתם מפרטים את כל הקשיים והצרכים שלכם ובסיומה אתם מועברים לנציג אחר שמבקש שתסבירו הכל מהתחלה. מרגישים את התסכול? גם הלקוחות שלכם.
אבל החדשות הטובות הן שבשנת 2025, למוקד שלכם מצטרף נציג-על חדש: AI. הוא כבר ידאג שכל שיחה תסוכם אוטומטית, תתומלל ויישלפו ממנה תובנות להמשך טיפול שיעודכנו בפרופיל האישי של הלקוח, עם הפניות לנציגים רלוונטיים. מסע הלקוח הופך משורה של אינטראקציות מקוטעות למסלול חלק, רצוף וחכם שמסתיים בלקוח מרוצה.
גם אם האינטראקציות התחילו בשיחה, המשיכו לוואטסאפ והסתיימו במייל – הכל מתועד, מסוכם ונלקח בחשבון במערכת המרכזית של tokomni. זמני הטיפול מתקצרים והמוקד שלכם זוכה ביותר ידיים פנויות לטיפול בפניות נוספות (שגם הן מתועדות ומתנהלות ביעילות). לא פלא שבסקר האחרון של HubSpot, הצהירו 86% מנותני השירות שבינה מלאכותית משנה לחלוטין את עולם שירות הלקוחות.
4. אבטחת מידע והגנה על הפרטיות
הלקוחות שלכם רוצים שהדאטה הרגישה שנשמרת אצלכם במערכת, הכוללת מידע פיננסי, משפחתי ואישי – תישמר בתקני האבטחה המחמירים ביותר. אבטחת דאטה מפני פריצות של האקרים מיומנים לא רק שומרת על המידע הארגוני וזה של הלקוחות, אלא גם מונעת םגיעה במוניטין החברה ובאמון שהלקוחות נותנים בה. מדובר באבני יסוד עסקיות שאי אפשר להתפשר עליהן.
אין גם סיבה להתפשר. הבחירה שלנו באומניטלקום לעבור למערכת SaaS בענן לפי תקני האבטחה המחמירים ביותר נועדה להגן על המידע שלכם ושל לקוחות החברה, כדי שתוכלו לבנות איתם מערכת יחסים מבוססת אמון. גישה למידע ארגוני על בסיס הרשאה בלבד מבטיחה שרק מי שזקוק למידע ורשאי לצפות בו יגיע אליו. חיבור באמצעות חשבונות מדיה חברתית מאובטחים מוסיף גם הוא לתחושת הביטחון והמחויבות שהלקוחות שלכם זוכים לה.
התוצאה היא חופש פעולה, כאשר מנגנוני האבטחה הרב-שכבתיים שלנו מאפשרים לכם להרוויח מכל מה שהטכנולוגיה המתקדמת בשוק יכולה להציע ללא חשש.
סיכום
להיות צעד אחד (לפחות) קדימה זה מה שיציב אתכם לפני המתחרים. מנגד, לא לאמץ את הכלים שמאפשרים זאת ישאיר אתכם מהר מאוד הרחק מאחור. הבחירה פשוטה, אז דברו איתנו על המערכות שיאפשרו לכם לקבל בזרועות פתוחות את השנה החדשה וההזדמנויות הרבות שהיא מביאה עמה. שתהיה שנה אזרחית טובה ושקטה, שתתעלה מעל הציפיות של כולנו.
הצעד הראשון שלכם לקראת שנת עסקית טובה במיוחד הוא קביעת פגישה לצפייה בדמו של tokomni בפעולה.