כיום שוק האפליקציות והתוכנות לעסקים חווה תקופה של קפיצה טכנולוגית משמעותית בזכות אינספור הכלים שהם מאפשרים לבעלי עסקים. בין אם מעקב אחר שעות העובדים, בניית לוחות זמנים וירטואליים, מערכות גביה חכמות או ייעול אופי ההתקשרות מול הלקוחות השונים בכל תחום. ביצוע כל אחד מהדברים הללו עם עט ונייר הוא בזבוז זמן מוחלט בעידן של תהליכי אוטומציה ומחשוב ענן. על כן, בחרנו את האפליקציות הטובות ביותר לעסקים, כדי להפוך את תהליכי העבודה היומיומיים שלכם לדיגיטליים, מהירים ויעילים. לצד התוכנות והפי'צרים של אומניטלקום שיעזרו לדחוף את העסק שלכם לשיא הפוטנציאל שלו.
פתרונות בשירות התעשייה
בוא נודה בזאת, אתם כאן מאחת משתי סיבות.
1) העסק שלכם כבר משתמש בסוג כלשהו של פתרון תוכנה לניהול שכר, תזמון משמרות ושיפור התקשורת, ERP, CRMוכיוצב. או לעיתים אין לכן תקציב לתכנות יקרות ואתם מתנהלים בקבצי אקסל לניהול העסק.
2) אתם מוכנים לעבור לדיגיטל, אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל וכמה להשקיע. כך או כך, אתם רוצים אפליקציה נוחה יותר, קלה לשימוש, שתסייע להגדיל ולייעל את העסק שלכם. לא משנה מה המקרה שלכם ואיזה סוג עסק יש לכם. יצרנו רשימה של האפליקציות הטובות ביותר לעסקים לשנת 2022. המשמשים פתרונות לאינספור מצבים ואתגרים, אל מולם נעמדים אלפי עסקים בישראל בכל יום.
דרכים שבהן תוכלו להשתמש באפליקציות עבור העסק שלכם
כדי להשיג הצלחה תוך השקעה באפליקציה סלולארית לעסק שלכם, עליכם לשים לב היטב לצרכי המיתוג שלכם, ישנן מספר דרכים שבהן תוכל לבחור לעבור לעבודה עם תוכנות ואפליקציות שיקלו על חיי העובדים ויאפשרו אינטראקציה חלקה עם הלקוחות. להלן כמה מהאופציות הפופולאריות והיעילות ביותר (עם דוגמאות) שצפינו בשוק.
אפליקציות לפתרון משימות
אפליקציות מסוג זה עוזרות למשתמשים לבצע משימות או ליהנות משירותים שהעסק שלכם מציע מרחוק ובנוחות. רוב האפליקציות מיועדות לטלפון הנייד וכוללות לעתים קרובות פתרון משימות כמרכיב בסיסי. זה יכול להיות כלי לעובדים מרוחקים לגשת למאגרי מידע של לקוחות, אפליקציה שבעלי רכבים משתמשים בהם כדי לשלוט במכוניות שלהם מרחוק, או אפילו אפליקציית קניות.
אפליקציות לניהול לוחות זמנים
סוגים אלו של אפליקציות מכוונות את עצמן לניהול יעיל, של צוות העובדים בעסק שלכם. היא מאפשרת לכם לאסוף מידע חיוני, אודות הרגלי העבודה של הצוות שלכם. ולהשתמש באותו מידע על מנת לייעל את תהליכי העבודה אצלכם בעסק. בנוסף להיותן סוג של שעון נוכחות מתקדם. לאומניטלקום מערכת לניהול שעות העובדים ודיווח נוכחות בשטח. המערכת מתאימה לעובדים הנמצאים מחוץ למשרד או לכאלה המחתימים שעון פיזית במשרד. הזיהוי נעשה על ידי חתימה קולית או על ידי הקשת מספר זהות בשיחה טלפונית ומשגר למערכת שעת כניסה ויציאה למשל.
אומניטלקום- אפליקציות ותוכנות בשירות התקשורת העסקית שלכם
מדובר באפליקציות שמטרתן לייעל את התקשורת העסקית, בין העסק שלכם ללקוחות, עסקים אחרים, ובתוך העסק שלכם עצמו. תוכנות ואפליקציות כגון זאפייר, ו- GS wave, שיכולות לשפר ולייעל את כל סוגי התקשורת, הדרושים על מנת לייעל את העסק שלכם. אם אתם רוצים לייעל את התקשורת בעסק שלכם, חברת אומניטלקום מזמינה אתכם ליהנות פתרונות הפיתוח התקשורתי הטוב ביותר.
Zapier
זאפייר הוא כלי שעוזר לכם להפוך משימות חוזרות ונשנות בין שתי אפליקציות או יותר – וללא כל צורך בקוד. כאשר אירוע מתרחש באפליקציה אחת, זאפייר יכול לומר לאפליקציה אחרת לבצע (או לעשות) פעולה מסוימת. באמצעות חברת הפיתוח אומניטלקום, גם אתם יכולים להוסיף את זאפייר, לרשימת הכלים שמשרתים את התקשורת של העסק שלכם, ובאופן אוטמאטי.
מה ניתן לבצע אוטומטית עם זאפייר?
כמעט את כל המשימות שאתם צריכים לעשות לעתים קרובות. דוגמה: שליחת תזכורת שבועית לצוות שלכם למילוי סדר יום לפגישה. כל דבר שבו אתם צריכים להעביר מידע מאפליקציה אחת לאחרת. דוגמה: הוספת משימות מאפליקציית ניהול פרויקטים לאפליקציית רשימת המטלות האישית שלכם, לדוגמה: העתקת המיילים של משתתפי האירוע לגיליון אלקטרוני והפצתו.
אפליקציית GS WAVE
Grandstream Wave היא אפליקציית SoftPhone חינמית שמטרתה לשפר את יכולת העבודה שלכם מרחוק, ולהחליף שירותי הטלפון הנייד. Wave GS מאפשרת לכם להוציא ולקבל שיחות בחשבונות 'SIP העסקיים שלכם, ובכל מכשיר עם מערכת הפעלה אנדרואיד או iOS. האפליקציה זמינה לפעול מכל מקום בעולם כל עוד יש לכם חיבור לאינטרנט. מטרתה לקצץ בחשבונות טלפון יקרים, תוך הסתמכות על VoIP(מערכת תקשורת אינטרנטית), במקום רשתות סלולאריות מיושנות. אבל Grandstream Wave לא רק מנסה ליצור מחדש את החוויה של שימוש בטלפון הסלולארי שלכם. עם עד שישה חשבונות SIP Wave היא מאיימת אף להחליף את הטלפון המשרדי, 24 מקשי BLF וירטואליים, ואיכות שמע וקול HD. וכל זה כשה מותקן על הנייד ומאפשר שיחות וידיאו נגישות ללא רכישת מכשיר קצה יקר.
השורה התחתונה
כשזה נוגע לאפליקציות לעסקים, טיפול בכל היבט של העסק שלכם, החל מתזמון עבודה ותקשורת ועד הכשרה ומעקב אחר זמן, קל יותר לתחזוקה עם הפתרון הדיגיטלי הנכון. מאמר זו מוכיחשיש הרבה אפליקציות עסקיות בשוק, כדי לענות על הצרכים העסקיים הספציפיים שלכם- מניהול פרויקטים ועד ניהול כספים וחשבונאות – וכל מה שביניהם. אנו ממליצים ללכת על כמו מערכת אוטומטית לעסק כמו זאפייר. שתעמיד לרשותכם מגוון רחב יותר של תכונות ניהול עובדים, כך שהצוות שלכם יהפוך ליעיל יותר ולפרודוקטיבי יותר בטווח הארוך.