fbpx

חייגן חכם משנה את כללי המשחק במרכזי השירות

מערכת חייגן אוטומטי

חייגן חכם הפך לכלי מרכזי בתפקודם של מרכזי השירות והמוקדים הטלפוניים. הטכנולוגיות בנות-ימינו הביאו לפיתוחן של אינסוף יכולות חדשות בחייגנים החכמים, יכולות המאפשרות לבעלי העסקים המפעילים אותן ליהנות ממתן שירות טלפוני מתקדם יותר.

חייגן חכם מספק אפשרויות נוספות לחיסכון במשאבים (כדוגמת זמן או כוח אדם), בזכות יכולות כגון זיהוי קולי ושימור רכיבי שיחה קודמים, זוהי הסיבה לכך שחייגנים חכמים משולבים כיום כאמצעי לשיפור קמפיינים ומיקסום רמת שירות. תודות לטכנולוגיות המתקדמות, בעלי עסקים המשתמשים בהם מסוגלים להעניק ללקוחותיהם חוויית-לקוח איכותית ומקצועית יותר במהלך שיחת השירות, תוך יכולת לענות על צרכיהם ולספק מענה מדויק ומהיר לשאלות ולבעיות. החייגן החכם הפך כיום לכלי חיוני בתחום השירותים הטלפוניים ומרכזי השירות, עבור כל עסק, ארגון או חברה השואפים להציע ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר, ובמקביל, גם לייעל את מערך השירות שלהם.

מהפכת היעילות – כיצד חייגן חכם מגדיל את תפוקת הנציגים

חייגן חכם הוא כלי מעולה שמשפר את תפוקת נציגי השירות באופן משמעותי. יתרונו המרכזי של החייגן החכם, הוא, שכשמו-הוא, הוא מבצע את משימות החיוג באופן מתוחכם ואוטומטי, דבר המאפשר לנציגי השירות להתמקד במשימות חשובות יותר ולחסוך זמן. בנוסף, החייגן החכם מאפשר לנציגים גם לבצע מספר שיחות בו זמנית, תוך כדי שמירה על איכות השירות. כלים חדשניים אלה מאפשרים להם לנציגי השירות להתמקד במה שחשוב באמת – אינטראקציות משמעותיות עם הלקוחות. באמצעות ניתוב שיחות חכם, הפקת תובנות BI מנתונים בזמן אמת ואינטגרציה חלקה עם מערכות CRM, מרכזיות בעלות חייגנים אוטומטיים מייעלים את התפעול, מייעלים את השימוש במשאבים ומשפרים, תוך כדי כך, גם את יעילותם עבודתם ואת תפוקתם של נציגי השירות במוקד.

התאמה אישית בקנה מידה רחב – שילוב טכנולוגיה מתקדמת בשירות לקוחות מ"קר" ל"חם"

השימוש בטכנולוגיה מתקדמת במרכז שירות לקוחות מסוגל להביא עימו תועלות עצומות לעסק, לחברה או לארגון המשתמשים בשירותיו. לדוגמה, השימוש בחייגן חכם יכול להפוך לידים פוטנציאליים ללקוחות משלמים בצורה יעילה ואפקטיבית, תוך כדי זיהוי מתקדם של הלקוח והיכולת לשלוח לו הצעות ייחודיות ומותאמות במיוחד, או הפניה של ליד גדול לנציג שלצידו עומדים מירב הסיכויים לבצע בהצלחה את סגירת העסקה (ר"צ, נציג בכיר, אחמ"ש וכד').

שיפור חוויית הלקוח – איך החייגן החכם מקצר זמני המתנה ומייעל תקשורת

החייגן החכם מאפשר למרכזי שירות הלקוחות לשפר את חוויית הלקוח בצורה משמעותית, לקצר את זמני ההמתנה של הפונים ולמקסם את אפקטיביות התקשורת. כך, שבמקום להמתין זמן רב על הקו עד שייענה, הפונה מקבל תשובה אוטומטית באופן מיידי מהמערכת. המערכת שאליה מחובר חייגן מסוגלת לספק מידע ושירותים פופולאריים בקלות ובצורה מהירה (כגון מידע על מוצרים ושירותים, פתרונות לבעיות נפוצות וגם אוטומציה של תהליכים לביצוע פעולות שונות). כך הפונים חשים שהם מקבלים מענה והתייחסות לפנייתם ותפקודי מרכז השירות אינם מואטים, אלא להפך, הם הופכים להיות יעילים ומהירים יותר. בשימוש בחייגן חכם, הלקוח-הפונה נוטל חלק פעיל בתהליך השירות כבר מרגע מתן המענה האוטומטי הממוחשב והוא מרגיש שהוא בתהליך קבלת הפתרון, עוד לפני שקיבל מענה אנושי. בכך, החייגן החכם מסייע בשיפור חוויית הלקוח ותפקודי מרכז השירות והתקשורת עם הפונים אליו.

פרסונליזציה וייעול תהליכים

החייגן החכם מציע יתרונות נוספים מעבר לאלו שהוזכרו קודם, המשפרים משמעותית את יעילות מרכזי השירות. ראשית, הוא מאפשר תזמון שיחות חכם, המבטיח שהנציגים מתקשרים ללקוחות בזמנים המתאימים ביותר ללקוח, מה שמגדיל את סיכויי ההצלחה של השיחה. שנית, החייגן החכם מסוגל לנהל רשימות חיוג מורכבות, כולל מיון וסינון מספרי טלפון לא תקינים או כפולים, מה שחוסך זמן יקר לנציגים. בנוסף, הפיצ'ר הוא חלק ממערכת המרכזיה בענן המספקת נתונים מדויקים על ביצועי השיחות, כגון זמני שיחה ממוצעים, שיעורי הצלחה ועוד, המאפשרים למנהלים לקבל החלטות מבוססות נתונים לשיפור ביצועי המוקד ולהעריך נכונה את יעילות החייגן החכם. כמו, כן, הפיצ'ר יכול לשלב הודעות קוליות מוקלטות מראש, המאפשרות להשאיר מסרים עקביים ומקצועיים כאשר הלקוח אינו זמין, ובכך לשפר את יעילות ניהול הקשר עם הלקוחות בעזרת מערכת טלפוניה מתקדמת.

בשורה התחתונה

זמן הוא משאב קריטי בעסקים, והוא קריטי אף יותר כאשר מדובר על שירות לקוחות. חייגנים חכמים מתקדמים המוטמעים במערכות פתרונות תקשורת לעסקים מתקדמות פועלים כזרזים של יעילות, מקצרים את זמני ההמתנה ללקוח וממטבים עבורכם את ערוצי תקשורת עם לקוחותיכם בכדי להבטיח אינטראקציות מהירות וחלקות. בעולם זה, של תקשורת מודרנית, ליווי של ספקית ציוד תקשורת מנוסה ומהימנה כמו אומניטלקום הוא חיוני וקריטי. זאת, מכיוון רק ספקית מנוסה המעורה בתחום תהיה מסוגלת ללוות אתכם לאורך כל הדרך, לספק, בזמן אמת, פתרונות לבעיות המתרחשות ולספק תמיכה טכנית מקצועית בכל עת. בחירה נכונה של ספקית ציוד תקשורת היא המפתח להצלחה ולשמירה על רמת התקשורת הגבוהה ביותר שלכם עם לקוחותיכם, הקיימים והעתידיים!

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך:

לקוחות יקרים,​

לידיעתכם אנו חווים קשיים במתן שירות באמצעות הוואטסאפ והצ'אט בעקבות תקלה ב-Glassix.

אנו עומדים בקשר מול חברת Glassix על מנת לחדש את השירות בהקדם האפשרי.

בינתיים בכל מקרה של תקלה או שינוי בשירות אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 03-722-2224

דילוג לתוכן