שירותי ניתוב והפניית שיחות

נתב שיחות חכם ואפשרויות מתקדמות להפצת מסרים מהעסק

 

מהי מערכת לניתוב שיחות?

מערכת IVR, הינה חלק אינטגרלי ממרכזיה בענן, באמצעותה ניתן לנתב את השיחה לשלוחה הרלוונטית המוסמכת לטפל בלקוח, לפי קריטריונים שנבחרו בארגון. המערכת מסייעת בהורדת אחוז נטישת שיחות עקב זמני המתנה ארוכים. כל עסק המתבסס על תנועת שיחות, כמו גם מוקדי שירות ומכירה טלפוניים יכולים להתייעל משמעותית באמצעות שילוב נתב שיחות חכם בעסק.

יתרונות המערכת:

ייעול מקסימלי של הטלפוניה בעסק ושיפור הנגישות

אינטגרציה מלאה עם מערכות CRM / ERP הפועלות בארגון

VMS- אפשרות למודול הפצת מסרים בהודעות קוליות ו/או SMS

אף שיחה לא תתפספס

גמישות והתאמה אישית לצרכי העסק

ייעול מקסימלי של הטלפוניה בעסק ושיפור הנגישות

אינטגרציה מלאה עם מערכות CRM / ERPהפועלות בארגון

VMS- אפשרות למודול הפצת מסרים בהודעות קוליות ו/או SMS

אף שיחה לא תתפספס

גמישות והתאמה אישית לצרכי העסק

שירות VMS

שירות VMS

שירות הפצת הודעות קוליות ומסרים מבית העסק ללקוחות הקצה באמצעות שיחת טלפון, שליחת SMS קולי או הודעות WHATS APP. שירותי VMS (Voice massage service), יעילים עבור עסקים המעוניינים להפיץ מסרים שונים ללקוחות וקהלי יעד מגוונים בזמן קצר.

קראו עוד...

מדובר בפתרון פופולארי ואפקטיבי מאוד בתחומי הפיננסים, הרפואה, קמעונאות וכן הלאה. שילוב טכנולוגית VMS יחד עם מערכת ה- IVR משפרים מאוד את רמת השירות ואת חוויית המשתמש בכללותה – אלמנט קריטי בפעילות צרכנית-עסקית כיום!

 

תכונות עיקריות:

  • מערכת בעלת גמישות מלאה והתאמה לצורכי העסק
  • שירות הפצת מסרים בהודעות קוליות או באמצועת SMS, או בשילוב של שניהם
  • אינטגרציה מלאה למערכות CRM / ERP הקיימות בארגון
  • מערכת יציבה ליצירת תהליך עבודה שוטף ויעיל
  • דוחות נתונים בזמן אמת
קראו עוד...

נתב שיחות חכם ואפקטיבי – שירותי ניתוב והפניית שיחות מבית OmniTelecom

במרוצת השנים חלה התקדמות טכנולוגית מרשימה בעולמות הטלקומוניקציה, ממרכזיה אנלוגית למרכזיה בענן המכילה מגוון אופציות בין היתר לניתוב שיחות לכל מכשיר בכל עת ובכל מקום בעולם. כך הארגון בו אתם עובדים, ואתם כבעלי עסקים לעולם לא תפספסו שיחות מלקוחות ואף תוכלו  לספק את רמת השירות והזמינות הנדרשת בעולם התחרותי והמהיר של היום. בניית נתב שיחות וירטואלי מותאם אישית ומתקדם, באמצעות פתרונות תקשורת לעסקים מבית חברת אומני טלקום, ישדרג את מערכת הטלפוניה העסקית שלכם ויעלה אתכם לליגה של הגדולים. הדבר יבוא לידי ביטוי בכל הנוגע לזמינות, נראות העסק, רמת שירות ויצירת אינטראקציות מגוונות  בתוך ומחוץ לארגון תוך שימוש בפתרונות טלפוניה ותקשורת חדשניים!

היום, קיומה של מערכת ניתוב שיחות יעילה, איכותית ורלוונטית היא ממש הכרח ומהווה אפילו אלמנט של אמינות ומקצועיות כאשר יוצרים קשר עם חברה או עסק. הפתרון של אומניטלקום פונה לכל סוגי וגדלי העסקים והארגונים, בזכות העובדה שאנחנו מפתחים בעצמנו בחברה את הפתרונות והשירותים שלנו ובונים את פתרון התקשורת המתאים לצורכי הלקוח בהתאם לאפיון וקריטריונים שנקבעו יחד כולל שילוב מערכות של בינה מלאכותית ומערכות חכמות לניתוב שיחות.

אומני-טלקום מספקת שירות ניתוב שיחות מתקדם באמצעות תכונות איכותיות של מרכזיית הענן ופתרונות הטלפוניה שלנו, למשל קיצורי דרך לשלוחות DID (מספר חיוג ישיר – חי"פ), המבטיחים שכל שיחה תמיד תגיע ליעדה הנכון ותקבל מענה. מרכיב אחר במערכת חכמה לניתוב שיחות מבית Omnitelecom הוא שירות זיהוי קולי חדשני, המאפשר ללקוח המתקשר לומר את שם השלוחה, המחלקה או האדם הספציפי שאליו הוא מבקש להגיע, ללא הקשה על מספרים – והמערכת מובילה את השיחה בדיוק ליעדה הנכון.

נתב שיחות חכם – הדרך הנכונה לתקשורת אפקטיבית

מתן מענה מהיר לשיחות נכנסות הינו קריטי מבחינת חווית הלקוח. נתב השיחות יסייע לכם בשיפור חווית המשתמש לצד סיוע בייעול עבודת המוקד הטלפוני וצוות החברה במתם מענה אנושי, מהיר ויעיל אשר יצמצם עלויות ויחסוך בזמני המתנה מיותרים.

על מנת להימנע מניתוב שיחות ידני על ידי עובדי החברה, שירות נתב השיחות של אומניטלקום מסייע בהעברת השיחה וללא מגע יד אדם. אסור להגיע למצב בו שיחות מנותבות באופן שגוי או מתנתקות באמצע התהליך. לכן פתרון של מערכת IVR / נתב שיחות וירטואלי המותאם אישית ע"י צוות omni telecom הוא כה אפקטיבי, מתקדם ונכון לכל כך הרבה עסקים וארגונים.

עם מערכת ניתוב שיחות ונתב IVR חכם מבית אומני- טלקום, לעולם לא תפספסו עוד שיחה ותמיד תוכלו לתת מענה ולענות לכל שיחה, לא משנה איפה אתם נמצאים – במשרד, בשטח, בבית או אפילו במדינה אחרת.

[elementor-template id="8691"]