טכנולוגית זיהוי קולי וזיהוי דיבור

 ניווט הלקוח באמצעות חיווי קולי

 

אין צורך ללחוץ על מקשים – פשוט מדברים!

אומניטלקום פיתחה מערכת דיגיטלית המבינה ומגיבה לקול האנושי, ללא צורך בפעולה נוספת של המשתמש. טכנולוגית הזיהוי הקולי מאפשרת להבחין בין שפות שונות, מבטאים רבים על מנת לזהות כל מילה אפשרית ולנתח באופן מדויק את קולו של המשתמש. גם כאשר איכות הקול אינה אופטימלית, הדבר מתאפשר הודות ליישום חכם ומתקדם של ניקוי רעשי רקע. המערכת יודעת לתרגם את הקול של הדובר ולהנחות אותו כיצד לפעול ולהמשיך את התהליך הספציפי. טכנולוגית הזיהוי הקולי של Omnitelecom מעבדת את הנתונים לתוך דאטה-בייס המאפשר לכם שפע אפשרויות ומידע.

למה לבחור במערכת של אומניטלקום?

אומניטלקום מציעה שילוב טכנולוגית זיהוי קולי בעסק שלכם על גבי רשת האינטרנט ולא על ידי דגימות קודמות המותקנות על שרת או מחשב מקומי. זאת, באמצעות פלטפורמה טכנולוגית הפועלת במודל של SaaS המאפשרת שירות מהיר ויציב, ללא תלות בפתרון חומרה פיזי תמורת עלויות נמוכות מאוד וביעילות שיא.

קראו עוד...

בהיותה מערכת זיהוי קולי מבוססת ענן ו-SaaS, אתם מקבלים עדכונים כל הזמן וללא צורך בשום פעולות IT מצידכם, כך שתמיד אתם עובדים עם המערכת העדכנית והיציבה ביותר.

באמצעות שימוש במערכת זיהוי קולי תוכלו להנגיש את השירותים העסקיים ללקוחות וגם לעובדים בארגון, דרך מערכת מרכזיה בענן מתקדמת וסופר אפקטיבית.

לצד ניווט שיחות נכנסות של לקוחות למוקדי שירות ומכירה, עובדים בארגונים רבים, בישראל ובעולם, כבר "מחתימים כרטיס" באמצעות הטלפון דרך זיהוי קולי חכם ובכך חוסכים בציוד או במשאבים הכרוכים בנושא ניהול נוכחות עובדים ושעות עבודה. כך למשל, במקום מערכות שעון נוכחות טלפונית המצריכה הקשת מספרים וקודים, באמצעות מערכת זיהוי קולי התהליך הופך למהיר, פשוט וידידותי יותר למשתמש הקצה.

שימוש בזיהוי קולי צובר כיום תאוצה בקרב חברות המעוניינות להקל על לקוחותיהן בזמן הניווט בתפריט הטלפוני, לקצר את זמני ההמתנה וההגעה למוקד השירות ולייעל את כל מערך הטלפוניה מבחינה תפעולית, מיתוגית ואף כלכלית.  

 

 

יתרונות שמדברים בעד עצמם
ושקל מאוד לזהות​

שיפור הנגישות הטלפונית והיעילות בהגעה ליעד המבוקש, לעובדים וללקוחות החברה

בעלת גמישות והתאמה לצרכים השונים בעסק

קבלת שיחות תוך זיהוי דיבור שוטף אוטומטי וחכם

מפענחת אינספור מבטאים בתוך שפות שונות

שיפור הנגישות הטלפונית והיעילות בהגעה ליעד המבוקש, לעובדים וללקוחות החברה

קבלת שיחות תוך זיהוי דיבור שוטף אוטומטי וחכם

מפענחת אינספור מבטאים בתוך שפות שונות

בעלת גמישות והתאמה לצרכים השונים בעסק

טכנולוגיה ביומטרית
לזיהוי דיבור

טכנולוגיה ביומטרית
לזיהוי דיבור

אומניטלקום פיתחה מוצר בלעדי של זיהוי דיבור (NLP = Natural Language Processing) המזהה את הדובר הספציפי ולומדת להכיר את חתימת קולו האישית באמצעות עיבוד שפה טבעי ((ASR. המערכת מפענחת את קולו של הדובר ופועלת על פי בקשתו, בהתאם להגדרות ותצורת המערכת לפי קריטריונים שנקבעו בעסק.

קראו עוד...

מערכת זו נמצאת בשימוש של חברות שעובדיהן אינם מחתימים כרטיס נוכחות במשרד, אלא מבצעים החתמה קולית ואישית במקום עבודתם, המשתנה מעת לעת (למשל: פקחים, סוכני נדל״ן, עובדי שטח, עובדים שלעיתים עובדים מהבית וכו'). כך העסק שלכם נהנה משיא הטכנולוגיה הביומטרית לזיהוי דיבור, במערכת מבוססת ענן חכמה ובהחלט משנת כללי משחק.

 

תכונות עיקריות:

  • תמיכה בשפות שונות
  • עיבוד משפטים שלמים, מספרים והוראות בעל פה
  • בידוד קול וסינון רעשי רקע וקולות נוספים
  • ידידותית למשתמש וקלה לתפעול
  • המערכת מבוססת ענן, על פלטפורמת SaaS
  • גמישות מלאה והתאמה לצרכי העסק שלכם
קראו עוד...

מערכת זיהוי קולית – הדור הבא בניווט לקוחות במוקדי שירות טלפוניים

מוקדי שירות טלפוניים עובדים, עם נתב שיחות באמצעות הקשה על מספרים שונים המעבירים לשלוחות רלוונטיות.

זוהי צורה די מתסכלת ואיטית עבור המשתמשים והלקוחות המתקשרים למוקדי שירות ומכירה, אשר צריכים להמתין ולהאזין לכל ההקלטה עד שיגיעו לשלוחה המבוקשת עבורם. אומני טלקוםomnitelecom, מובילת השוק בפתרונות טלפוניה מתקדמים וחדשניים לעסקים, מביאה מהפכה נדרשת ומהותית לשוק, עם מערכת זיהוי קולי וזיהוי דיבור שוטף במספר שפות ומבטאים, ברמה איכותית,אמינה, המאפשרת ניווט שיחות קל, אינטואיטיבי, מהיר ואשר תואם למציאות הטכנולוגית בה אנו חיים ועובדים. המערכת תוכננה בקפידה על ידי צוות הפיתוח המיומן של אומני- טלקום.

הצטרפו גם אתם לשירות מערכת זיהוי קולי מבית אומני טלקום ושדרגו את פעילות מוקדי השירות והמכירה שלכם ואת התקשורת הפנים ארגונית – מהפכה אמיתית במערכות טלפוניה עסקיות והדור הבא והחכם של נתבי IVR וניווט שיחות במערכות טלפוניה.

צריך תמיכה?​

השאר פרטים ושלח פניה ישירות לצוות התמיכה שלנו.