Tokomni App

האפליקציה הראשונה מסוגה בעולם שמשנה את עולם התקשורת העסקית.

כל התקשורת של העסק,
פשוט בכף ידך

בעולם העסקים כיום נדרשים אין ספור אלמנטים של תקשורת מסוגים שונים העוברים בין משרדים שונים, ספקים, לקוחות, עובדים ועוד ועוד. משרדים וצוותים רבים מנהלים עסקים ממקומות שונים בעולם, וכיום אין צורך לעבוד באותו משרד, ולהיות מחוברים לאותן מערכות על מנת לייצר עבודה שוטפת ורציפה.

הכירו את טוקומני, הדרך היעילה והמתקדמת ביותר לניהול התקשורת הטלפונית של העסק, ישירות מהנייד ומכל מקום בעולם. האפליקציה הייחודית מעבירה את כל התכונות של מרכזיה טלפונית מסורתית לניהול באמצעות הנייד, ללא צורך במשרד פיסי או במחשב שמראה את נתוני הנציגים, מצב השיחות וכו'. 

Tokomni מאפשרת התאמת הגדרות לכל חברה בהתאם לצרכים שונים. למשל זיהוי מראש של לקוחות VIP, זיהוי שיחות נכנסות או יוצאות לפי פרמטרים מוגדרים, הוספה והסרת שלוחות ומשתמשים שונים בעולם, ניתוב שיחות מתקדם, זיהוי קולי ועוד. מהיום אין צורך במשרד פיסי ובכבלי טלפון ונתבים, הגיע הזמן להתקדם  ל Tokomni.

תקשורת חכמה ומתקדמת
בלחיצת כפתור:

ניהול יעיל של אנשי הצוות

זמינות מקסימלית עבור הלקוחות

הוספת אנשי קשר לשיחה בקלות

ניהול זיהוי מתקשרים, התראות ועוד

עזרה לאיש צוות בזמן שיחה

ניהול זיהוי מתקשרים, התראות ועוד

מאפשר מעקב וניהול של אנשי הצוות

קבלת הערות ונוטיפיקציה על שיחות

ניהול יעיל של אנשי הצוות

זמינות מקסימלית עבור הלקוחות

הוספת אנשי קשר לשיחה בקלות

ניהול זיהוי מתקשרים, התראות ועוד

עזרה לאיש צוות בזמן שיחה

ניהול זיהוי מתקשרים, התראות ועוד

מאפשר מעקב וניהול של אנשי הצוות

קבלת הערות ונוטיפיקציה על שיחות

A complete call
management toolkit

A complete call
management toolkit

באמצעות הדשבורד הייחודי ניתן לראות כמה שיחות נענו, שיחות של לקוחות חדשים או חוזרים, מי מהצוות נמצא בשיחה פעילה ומי בהפסקה או בפגישה, מה אורך השיחות ומה המשך הטיפול שנקבע – ניתן לקבל סיכום של השיחה בהקלטה, או באמצעות תמלול של השיחה (פיתוח של אומניטלקום). 

כשהשיחה נכנסת אפשר להעלות את כרטיס הלקוח, לדעת באיזו שפה נוח לו לדבר, מה השירות שהוא מחיפש, מה היה הטיפול האחרון בו, האם הוא חייב לנו כסף, וכו'. 

איך טוקומני תשנה את ניהול העסק שלכם?

  • לא יכולים לענות לשיחה כרגע? עם Tokomni תוכלו לגרור את השיחה עם האצבע לאיש צוות שמסומן כפנוי, לפי שפה, לפי תחום התמחות או לפי פרמטר אחר שתוכלו לקבוע בעצמכם.
  • נציג שלכם נמצא בשיחה עם לקוח ואתם רוצים להאזין? לחצו על הפונקציה המתאימה. רוצים ללחוש לנציג מה לומר ללקוח בזמן השיחה? לחצו על הלחשן (whisper).
  • הטונים בשיחה עולים והלקוח מתלהם? Tokomni מזהה עלייה בטונים ויודעת לנטר מילים מסויימות, על מנת שהמנהל יראה זאת על גבי המסך ויוכל להיכנס לשיחה בעצמו בזמן אמת.
  • רוצים לצרף מישהו לשיחת ועידה? תוכלו לגרור אותו עם האצבע לשיחה.
  • יש לכם משרד בת"א אבל רוצים שהשיחה תיראה כאילו היא יוצאת מארה"ב או מכל יעד אחר? תוכלו לבחור מה הלקוח יראה על הצג שלו כשהוא מקבל את השיחה שלכם. 

צור קשר

מעוניינים לקבל מידע נוסף על השירותים שלנו? מעוניינים בהצעת מחיר או שיחת ייעוץ? נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא. אנא מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

7775 575 3(0) 972+

5554 575 3(0) 972+

7775 575 3(0) 972+

5554 575 3(0) 972+