פתרונות למוקדים
טלפוניים

מערכות טלפוניה מודולריות המותאמות לצורכי הלקוח ומאפשרות חיסכון משמעותי בזמן ועלייה של אחוז המענה במוקדי שירות ומכירה טלפוניים 

פתרונות טכנולוגיים משולבים למוקדים טלפוניים

המפתח לניהול מוקד טלפוני מצליח הוא דיוק ואופטימיזציה מתמדת. אנו באומניטלקום שואפים להבטיח שכל שיחה תהיה אפקטיבית, ותדרוש ניהול אנושי מינימלי ככל שניתן, תוך צמצום טווח הטעויות האפשרי. על מנת לייצר אופרציה יציבה יש להטמיע במוקדים טלפוניים טכנולוגיות משולבות המייעלות ומודדות ביצועים של אלמנטים שונים.

אומניטלקום מספקת מערכות לניהול קונטקט סנטר בכל גודל, המותאמות אישית לצורכי כל ארגון ומייצרות תהליך רצףי ומלא של כל שלבי המכירה והטיפול בלקוח. מערכות אלו מאפשרות לנהל מוקדים הממוקמים גם במדינות שונות ובשפות שונות, מאפשרות ניהול ותצוגת המצבים של נציגים, מנהלים, התאמת דשבורים שונים וכו'. בין הפתרונות שאנו מציעים תוכלו למצוא פתרונות IVR ו VMS חכמים, ניהולSIP trunking להוזלה משמעותית של שיחות בינלאומיות, אינסוף של מספרים חכמים, מספרים בינלאומיים וניהול DID לחיוג ישיר של כל השלוחות בארגון, חייגון אוטומטי וכן ציוד טלפוניה ייעודי למוקדים.

מה הייתרונות שלנו?

ייעול תהליכים במוקדי מכירוה ושירות

ניצול מקסימלי של התשתיות במוקד

ניהול המוקד באמצעות דשבורד מותאם אישית

חיסכון משמעותי בהוצאות השיחות וניהול המוקד

קווים וציוד קצה המפיקים איכות קול גבוהה במיוחד

גישה קלה לדוחות מלאים בזמן אמת

ייעול תהליכים במוקדי מכירוה ושירות

ניצול מקסימלי של התשתיות במוקד

ניהול המוקד באמצעות דשבורד מותאם אישית

חיסכון משמעותי בהוצאות השיחות וניהול המוקד

קווים וציוד קצה המפיקים איכות קול גבוהה במיוחד

גישה קלה לדוחות מלאים בזמן אמת

מערכות איכותיות,
לשיחות איכותיות

מערכות איכותיות,
לשיחות איכותיות

באמצעות פיתוחים טכנולוגיים פנימיים ומומחים לתחום המוקדים הטלפוניים, שילוב השירותים שמציעה אומניטלקום מאפשרים ייעול מקסימלי של האספקטים השונים במוקדים. החייגן האוטומטי חוסך זמן רב של חיוג ידני על ידי נציגים והמתנה למענה, ומעביר את השיחה רק כאשר הלקוח עונה באמת לשיחה. מערכות ה IVR המתקדמות מבטיחות שהשיחה תמיד תגיד ליעדה באופן חלק, ומערכות ה VMS מאפשרות שליחת הודעות קוליות ותזכור ללקוחות בתפוצה רחבה ובכך מאפשרות ניצול יעיל יותר של זמן הנציגים. מערכת לזיהוי דיבור שפותחה בחברה מאפשרת ללקוח לדבר במקום ללחוץ על מקשים, ולהגיע בקלות רבה יותר לשירות המבוקש, ומייצרת חוויית שירות טובה ומתקדמת יותר.

המערכות לניהול מוקדים טלפוניים מאפשרות ניהול מתקדם ושליטה מלאה במצב המוקד, והן כוללות דשבורדים שונים לרצפת המוקד ולצוות הניהול עם תמונת מצב וסטטיסטיקות בזמן אמת, כמו גם אפשרויות שונות לניהול ישיר כמו האזנה לשיחה, לחישה, הצטרפות לשיחה או "חטיפת שיחה". ניתן להקליט את השיחות הנכנסות והיוצאות של המוקד, ולאתר אותן בקלות בקטלוג השיחות לפי ימים, שעות, נציג, לקוח או מספר השלוחה.

נוסף על פיתוח מערכות טלפוניה גמישות המיועדות להתאמה אישית של כל ארגון, אומניטלקום ביססה לאורך השנים תשתיות גלובליות נרחבות התומכות בשירותי הטלפוניה כגון: פריסת שרתים מתקדמים בעשרות מדינות בעולם, הסכמי תקשורת עם מדינות רבות בעולם המספקים מחיר תחרותי במיוחד על שיחות בינלאומיות (SIP Trunking), שירות OmniDID המאפשר יצירת מספרים מקוצרים וישירים לכל שלוחה בארגון, מספרים בינלאומיים ומספרים מיוחדים, שירות Worldline המאפשר לקבל ולהוציא שיחות ממספרים קבועים בכל העולם.

אומניטלקום מספקת בין היתר גם ציוד קצה למוקדים טלפוניים כמו מכשירי טלפון שולחניים המתחברים למערכות הארגון, אוזניות לנציגים הכוללות סינון רעשים ועוד.

צור קשר

מעוניינים לקבל מידע נוסף על השירותים שלנו? מעוניינים בהצעת מחיר או שיחת ייעוץ? נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא. אנא מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

7775 575 3(0) 972+

5554 575 3(0) 972+

7775 575 3(0) 972+

5554 575 3(0) 972+